Nelíbí se vám objednaný produkt nebo je poškozený? Žádný problém. Zboží, které jste si objednali na našem e-shopu, můžete do 30 dnů bezplatně vrátit.
Pokud jste s objednávkou v zásadě spokojeni, ale například vám vaše nové dioptrické nebo sluneční brýle dokonale nesedí - Domluvte si schůzku na pobočce, kde vám je bezplatně upraví.
Pokud je to možné, zabalte zboží, které vracíte do původní krabice. Pak máte dvě možnosti, jak zásilku připravit k odeslání:
Prostřednictvím svého zákaznického účtu:
Pro vrácení se přihlaste do svého zákaznického účtu pomocí svých přístupových údajů a klikněte na záložku "Objednávky". Poté vyberte požadovanou objednávku a klikněte na "Vrácení zboží".
Prostřednictvím portálu pro vrácení zboží:
Můžete využít také náš portál pro vrácení zboží, kam se přihlásíte pomocí čísla objednávky a e-mailu na odkazu zde Portál pro vrácení zboží.
V portálu si můžete vygenerovat štítek pro vrácení zboží prostřednictvím České pošty (typ: Balík do ruky). Vytiskněte si štítek a nalepte na balíček, ten odevzdejte na některé z poboček České pošty. Zde najdete přehled všech poboček České pošty: Vyhledávání poboček (pozor není možné odevzdat v síti Balíkovny).
U objednávek uskutečněných do 8.8.2023 (včetně) využijte síť Zásilkovny.
Po přijetí vrácené zásilky v našem logistickém centru bude příslušná částka připsána na původně použitý platební prostředek (výjimka není možná).