Nelíbí se vám objednaný produkt nebo je poškozený? Žádný problém. Zboží, které jste si objednali na našem e-shopu, můžete do 30 dnů bezplatně vrátit.
Pokud jste s objednávkou v zásadě spokojeni, ale například vám vaše nové dioptrické nebo sluneční brýle dokonale nesedí - Domluvte si schůzku na pobočce, kde vám je bezplatně upraví.
V případě zasílání zboží zpět, vezměte prosím na vědomí různé postupy vrácení v závislosti na typu výrobku:
Dioptrické brýle a dioptrické sluneční brýle
Brýle, které jste si objednali na našem e-shopu, můžete do 30 dnů bezplatně vrátit. Pokud je to možné, zabalte zboží určené k vrácení do původní krabice. Štítek pro bezplatné vrácení je přiložen v balíčku.
Pokud štítek pro vrácení již nemáte, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na bezplatném čísle
00800 284 366 78 (od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00).
Kontaktní čočky a výrobky pro péči o ně, sluneční brýle, brýle s filtrem modrého světla a příslušenství
Pokud je to možné, zabalte zboží, které vracíte do původní krabice. Pak máte dvě možnosti, jak zásilku připravit k odeslání:
Prostřednictvím svého zákaznického účtu:
Pro vrácení se přihlaste do svého zákaznického účtu pomocí svých přístupových údajů a klikněte na záložku "Objednávky". Poté vyberte požadovanou objednávku a klikněte na "Vrácení zboží".
Prostřednictvím portálu pro vrácení zboží:
Můžete využít také náš portál pro vrácení zboží, kam se přihlásíte pomocí čísla objednávky a e-mailu na odkazu zde Portál pro vrácení zboží.
V portálu si můžete vygenerovat štítek pro vrácení zboží prostřednictvím České pošty (typ: Balík do ruky). Vytiskněte si štítek a nalepte na balíček, ten odevzdejte na některé z poboček České pošty. Zde najdete přehled všech poboček České pošty: Vyhledávání poboček (pozor není možné odevzdat v síti Balíkovny).
U objednávek uskutečněných do 8.8.2023 (včetně) využijte síť Zásilkovny.
Po přijetí vrácené zásilky v našem logistickém centru bude příslušná částka připsána na původně použitý platební prostředek (výjimka není možná).